Dela nyhet
Arbetsschema loppisen
5 aug 2023 0 kommentarer
Arbetsschema GoF IF loppis 2023
Loppisen är väldigt viktig för klubben och allas insatser behövs. Det är en hel del arbete men framförallt en väldigt rolig helg tillsammans.
Alla är varmt välkomna att delta i alla delar men det är väldigt viktigt att alla tar ansvar och hjälper till när man är schemalagd.
Notera: För barn- och ungdomslagen behöver minst en vuxen gärna fler vara med sitt barn på avsatt tid. Har man inte möjlighet att ställa upp på den tid som är tilldelad ansvarar man själv för att byta till en tid som fungerar.
Tid |
Aktivitet |
Arbetslag |
Ansvarig på plats |
Torsdag 24/8 Kl: 17:00 – 20.00 |
Sätta upp tält bära ut bockar till bord m.m. |
Föräldrar till alla ungdomslag. (PF09/10, P2012, P2013,P2014, 2015, 2016, Fotbollsskola och Flickfotboll) |
Styrelsen |
Fredag 25/8 Kl: 17:00 |
Sätta upp återstående tält. och alla bord skall sättas på plats. |
Dam-laget, Herr-laget samt alla frivilliga (föräldrar, ledare, ungdomar, hjälp behövs 😊) |
Jesper Andersson Hans Bauer Lagledare |
Lördag 26/8 Kl: 9-13 |
Hämta loppor. Packa upp loppor och placera dem på rätt plats. |
Herr-laget, Chaufförer till bilarna Alla personer med ansvarsområden (t.ex kläder, leksaker, keramik osv.) |
Styrelsen |
Lördag 26/8 Kl: 10-15 |
Packa upp loppor och placera dem på rätt plats. |
Föräldrar till barn i P12/13/14 och 09/10 |
Styrelsen |
Lördag 26/8 Kl: 13-18 |
Packa upp loppor och placera dem på rätt plats. |
Föräldrar till barn i 2015, 2016, fotbollskola och flickfotbollen |
Styrelsen |
Söndag 27/8 Kl: 8:30- tills vi är klara och det är städat. |
Alla förekommande |
Alla! Tack//
|
Styrelsen |
Tillsammans gör vi detta till en toppenhelg!